Gorj il’ine bağlı Dragoteşti kasabasında kömür yüklü tren raydan çıktı. Dün sabah saatlerinde meydana gelen olay’da CFR Marfa’ya ait olan tren, kömür madeninden aldığı yükü Turceni Termik santraline taşırken raylardaki deforme nedeniyle kömür dolu iki vagonun raydan çıktığı bildirildi. Olay yerine gelen teknik yetkililer tren vagonlarını yeniden raylara sokabilmeleri için çalışmalar başlatıldığı açıklandı. Bölgede tren trafiğinin de durdurulduğu açıklandı.
Son Haberler
Karpatların ‘Transfăgărăşan’ dağ yolu yaz trafiğine yeniden açıldı
Romanya'nın en yüksek rakımlı yolu olan DN 67 C – Transalpina’nın Rânca – Curpăt arasındaki bölümü ve Transfăgărăşan dağ yolu, 12 Haziran...
















